torsdag 21 juli 2011

Villa Maria halvsol kanske regn.

Våra goingar har sovit här i natt.

Först kom Francis smygande till oss och lade sig i sängen,Tristam kom senare.Tristam sa att han sovit jättebra,han hade oxå gått upp själv och kissat,vi hörde inte honom.
Vi gick ner och åt frukost,båda barnen åt bra.
Jag gick och duschade tvättade håret.

Tristam och Francis ser på barnprogram.Jag gick till husvagnen och tog en fika.Nu ska Ika o Ian och barnen åka till badet.Har inte hört något från Zara kanske sur vem vet och varför.
Jag tog en promenad till Milka,satt och pratade en stund.Gick sedan hem och åt lunch.Ingen hade kommit hem från badet ännu,de äter säkert lunch vid stranden.

Ikaa och Ian kom hem från badet,Francis sov en stund i bilen.Vi började med maten det är bara Tonio Francis Tristam och jag som ska äta.Barnen åt mycket och tyckte om maten.
Jag satte på diskmaskinen.Tonio har tvättat bilen och lekt med barnen,vatten lekar.

Francis har vattnat alla blommor i rabatten.Vi fick olivolja och balsamvinäger av Lotta och Marianne. Nu har Ika Ian Lotta och Marianne åkt ut och ska äta sen middag.Lotta och Marianne reser hem i morgon.
Våra ungar sover här inatt de är så goa.
Vi har gått in för kvällen,ser påtv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar