tisdag 12 juli 2011

Villa Maria sol varmt.

Vaknade tidigt,Tonio och jag åt frukost.

Våra goa ungar sover ännu helt förklarligt.Tonio åkte nu till badet,så möter han upp de andra när dom kommer,Tonio ska även köpa bröd.

Nu har alla andra vaknat och ätit frukost.De åkte nyss till badet,Tonio väntar på dom.
Jag har småplockat lite,ska sätta mig och läsa.

Tonio kom först hem,sedan efter en stund kom det andra gänget,de hade ätit lunch i Vinjole.
Tonio sover under Grabba,barnen leker på terassen.
Ska snart äta börjar att bli hungrig.Vi har ätit och alla åt med god aptit.Har satt på diskmaskinen.

Tonio och jag lade oss under Grabba,Robert tvättade bilen och Zara vilade sig.
Det börjar bli skönt ute.
Zara,Robert,Mio och Filippa åkte till Pula.
Jag gick och hälsade på Sladjana och familjen,blev bjuden på kaffe av Sladjana,barnen var väldigt fina.

Tonio vattnar blommorna,jag har gått in för tillfället.Väntar på familjen Hopkins.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar