söndag 3 juli 2011

Villa Maria sol varmt.

Vi låg till 9, sedan var det full rulle ute med traktorer och hundar som skäller.

Vi har ätit frukost.Tonio har vattnat alla växter eftersom vi inte gjorde det i gårkväll.Det blir en varm slappardag.Imorgon ska vi till Ana och Carlo på middag.

Tog en promenad till Milka och Ivan,provade och åt skota helt okej.Vjesdana ville att jag skulle äta grillat med dom,men jag tackade nej,dessa goa människor.
Är hemma vi ska gå och vila oss,festandet tar på krafterna.Vi har ätit grillad mat.
Har missat skypen från Majlis blev besviken.Nu ska gubbarna komma och spela kort och bocca.

Jag kopplar av med min bok.MarioGusteritsa kom oxå.
Nu är det bocca på gång.Jag lagade varma smörgåsar till alla,det tycker dom mycket om.Allt gick åt.
De spelar kort nu.

Nu har alla gått hem till sig,har diskat undan.Har talat med Inger hon är bättre idag,skönt.

Har gått in för kvällen ska se lite på tv.Imorgon är vi bortbjudna på middag till Ana och Carlo.
GOD NATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar