tisdag 19 juli 2011

Villa Maria sol varmt.

Har sovit ganska bra men sopegubbarna kom kl 5 så man blev störd.

Vi har ätit frukost även Robert och Mio de andra sover ännu.
Ikas vänner verkar trevliga,vi tog alla ett glas vin igår kväll,en skön kväll.Zara höll sig innomhus varför vet jag inte.
Nu har fam Hopkins åkt till badet,de andra har nyss kommit upp.Tonio och jag ska åka till Billa och handla lite pomefrite,sallad och bröd.
Jag har satt på diskmaskin.Plockar ur den när jag kommer hem.

Vi åkte till Billa och handlade det blev mycket iallafall.Barnen fick köpa något för15 kona per barn.
Sedan åkte vi till Merkator,barnen lekte i leksaks grejen.Sedan tog vi en dricka.
Åkte hem.Hopkins var hemma och duschade sedan åkte dom till stan,skulle köpa fotbollskläder och keps till Mio.
Ika hade skrivit en lapp att de åkt till badet med Lotta o Marianne.De hade satt på en tvätt som de tar hand om när de kommer.Tristam o Francis ser påtv.Jag gick och vilade mig trodde jag det var full rulle på ungarna.Ika och kompani kom hem från badet de hängde tvätten.Alla blev uppretade på Tonio som ändrat mattiden,alla har ätit lunch.

Robert o Tonio har grillat,vi sitter under Grabba och äter.Det var jättegott alla åt med god aptit. Robert plockade undan disken och Ian hjälpte till.Jag har gjort ordning iköket.
Sedan spelade barnen fotboll med morfar.Jag satte på kaffet till oss.Vi har fikat.

Har nu gått in för kvällen,ser på tv.God natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar