fredag 15 juli 2011

Villa Maria sol varmt.

Vi hade på klima på i natt skönt.Har fått tillbaks klådan på vristerna,samma som förra året.

Vi kokade ägg till frukost och alla har ätit.Tonio och jag åkte till Pula och handlade på Billa,Mio var med oss.Sedan åkte vi hem,jag packade upp,nu får vi inte plats mer i frysen.

Zara,Robert,Mio och Filippa åkte till badet.Ringde till Mirja allt bra.Gick och vilade oss.

Ungdomarna kom hem,Robert har bränt sig rejält det kommer att göra ont inatt.Jag började med maten,Zara dukade vi sitter ute idag.Vi har ätit och till efterrätt så åt vi vattenmelon mums.
Diskmaskin är på och allt är okej.Jag och Tonio låg under grabba och läste,lilla familjen vilade sig.

Nu hat Zara och kompani åkt till Pula för att träffa vänner.

Vi har vattnat alla växter rättare sagt Tonio,jag tittade på.
Sedan kom Hopkins med sina vänner och vi fikade.Barnen sparkade boll och hade kul.
Nu ska vi gå och lägga oss allihopa. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar