fredag 22 juli 2011

Villa Maria sol men även lite mulet.

Fick sms från Zara,de har det bra.
Det har åskat och regnat i natt men barnen hörde inget.Tristam vaknade först och kom till oss och lade sig,sedan kom Francis.
Det var bara Tristam som åt frukost lillan var så trött.Jag åt min frukost.
Ikas vänner har åkt hem de åkte i morse till Rieka och tog flyget där.Mycket trevliga vänner.

Jag gick till husvagnen,sedan tog Tonio en promenad med Ian ochTristam.Ika och Francis är här.Francis åt rostat bröd och en tomat.

Tonio och jag åkte till Pula och Billa Vi handlade mycket för hela veckan.Nu har jag packat in alla varor.Tristam o Francis tittar på barnprogram.Ska snart börja med maten.Har lagat klart soppan och gräddar nu pannkakor.Zara med familj kom tidigare,barnen åt med oss.

Sedan kom Milka och hade choklad med sig till barnen,vi satt och pratade under Grabba.
Ika Ian,Tristam och Francis åkte till Prematura på skattjakt men Mio fick inte följa med för Zara så han blev så ledsen.Mio och Tonio har åkt och fiskat själva.

Zara,Robert Filippa och jag spelade bocca,kul.Nu ska vi fika.Nu har alla kommit hem.Ika o Ian med barnen kom hem,de hade sett Delfiner ute vid havet.Efter en stund kom Tonio och Mio.
De hade inte fått någon fisk men fångat en sjöborre som Tonio ska hjälpa Mio att Rensa i morgon.

Har lyssnat på nyheterna från Norge och Oslo.Det är så fruktansvärt det som hänt,hoppas de utreder detta nu så det blir stopp på detta jävulskap.
Vi ska lägga oss allihopa nu.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar