lördag 16 juli 2011

Villa Maria sol varmt

Gick upp kl8.

Ungdomarna sover.Vi har ätit frukost.Sedan gick jag och duschade. Nu komZara och Robert upp.
Idag måste Robert ta det lugnt med solen han ha bränt sig mycket.

Igår kom Zaras och Roberts vänner på besök.Jätte trevliga människor och goa barn,de bor på Porec camping.
Mio kom upp nu,han hade svårt att somna igår.

Zara och Robert åkte ut en vända själva,Tonio åkte till Pula med boxen.

Mio,Filippa och jag tog en promenad först till Ive sedan till Milka och Ivan.Tonio hade kommit hem.

Vi satt en stund under Grabba alla 4a. ,
Sedan kom Zara och Robert hem Zara hade köpt en YL väska ganska snygg.
Zara började med maten och jag lagade efterrätten.Zaras kyckling var fantastisk god även efterrätten var rätt så. Robert och Tonio tog disken.

Jag gick sedan och vilade mig,Robert tog en vända själv till Gokarten,han var rastlös.
Har tvättat håret,vi ska till Fasana i kväll,jag vill åka lite senare så det har kommit lite folk annars kan det kvitta.Där var vi oense Zara och jag,hon tyckte kl8-9 är för sent. Vi får se vad som händer.
Har bytt om och gjort ordning håret.Vi ska nu till Fasana kl är 8.Det var jättemycket folk där,gick runt och tittade,barnen fick glass.Robert och jag var hungriga,vi satte oss på restaurangen och åt de andra tog dricka.
Vi gick sakta till bilarna och åkte hem.Nu lagar Zara varma smörgåsar till ungarna.Ska se lite på tv innan jag lägger mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar