onsdag 20 juli 2011

Villa Maria regn och åska.

Vaknade av åskan som började nu på morgonen.

Det var synd att vädret blev dåligt när Zara och dom skulle till Porec.Vi har alla ätit frukost.

Tonio passade tpå att damsuga,jag gick till Ika,tog en fika där så kom ett störtregn så jag kunde inte komma till huset.Lotta och Marianne kom oxå och åt frukost.Sedan visade Ika runt i huset.
Ika och Ian ska åka och handla.Tonio åkte till stan Tristam ville följa med.Ika och Ian diskade här inne.Sedan ska de till Merkator Francis ville vara hemma med mig.

Francis kunde spela ett spel som jag lärde henne.Efter en stund kom Tonio och Tristam hem Tristam var lycklig han hade åkt gokart med morfar.
Vi har ätit men barnen ska äta när Ika o Ian kommer hem.
Ika och ian har kommit hem från Merkator.
Tonio och Tristam gick och köpte ägg.Nu ska barnen äta mat.

Sedan gick Tonio en promenad med barnen de tycker att det är spännande att se allting.
Jag satte på fika till oss,en underbar kväll.
Barnen ska sova hos oss,vi tycker att det är skojigt.Vi har gått in för kvällen,Ika o Ian ska se en film även jag.Har skickat sms tillZara men inget svar. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar