söndag 31 juli 2011

Villa Mari sol värme.

Var uppe tidigt,jag doserade min medecin.

Tristam vaknade och åt rostat bröd.Ika kom oxå.Sedan kom lilla Francis.

Viåkte allihopa och mötte Nina och Alex.Barnen var så förväntansfulla att träffa Nina och Alex.

När vi kom hemså åt vi frukost tillsammans.Sedan åkte alla till badet.Tonio gick ut i skogen och ska plocka svamp.Det blev ingen svamp,Ika Ian och barnen kom hem.Efter en stund kom Nina och Alex,de hade även varit och handlat.

Jag började med maten,Nina dukade.Alla åt med god aptit.Allt är diskat och klart.Tonio gickoch spelade kort.Jag satte på kaffe till oss,Ika hade köpt kakor till kaffet,barnen gick och hämtade Tonio hos Ivan.

Vi satt och pratade länge och hade allmänt trevligt.Nu sitter alla och ser på tv.Tristam har lagt sig,det går inte med lillan hon är för busig ännu.Sedan gick Nina och Alex och lade sig,de har varit uppe länge.Jag ska oxå gå ochlägga mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar