lördag 30 juli 2011

Villa Maria,sol och varmt.

Har sovit gott även Tristam.

Vi har ätit frukost.Har chattat med Nina allt verkar bra.Imorgon kommer dom vad jag längtar efter dom.
Tristam och Tonio tittar på sommarlov ett barnprogram. Jag har duschat och tvättat håret.
Sedan gick Tristam och Tonio och tittade på grodyngel,han väntar på att de ska bli grodor.

Jag satt i lugn och ro och målade mina naglar,den ron varade inte länge då kom Francis och skulle måla sina naglar.Det är Zara som hittat på detta hyss som hon älskar.

Nu har Ian Ika och barnen åkt till badet.Idag får jag sitta vid dukatbord.Ian ska laga maten och det blir säkert gott,han lagar god mat.
Ika och Ian med barnen kom från badet.Tristam har skrapat sig jättemycket på enskreva som han ramlade ner i,det kunde blivit värre.
Vi har fikat,Tonio gick och vilade sig.Ikväll ska vi till MEDULIN och festa om.

Ian har lagat en god middag,den var jättegod,det var skönt att slippa laga maten idag.Det får han göra om ,om han vill..

Ska vila oss innan Medulin. Nu är vi på väg till Medulin,en jättetrevlig kväll hade vi.Det var mycket förändringar,för det första körde vi nya vägen direkt till Medulin,fort gick det dit.Sedan var det nytt på parkeringen och man fick betala.Ungarna åkte på många roliga saker.Är nu hemma vi ska upp tidigt allihopa för att möta Nina och Alex,så jag säger GOd Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar