lördag 23 juli 2011

Villa Maria halvsol.

Alla har kommit upp,vi har ätit frukost.
Sedan kom Tristam och Francis,de vill äta frukost senare.
Jag tänker på alla dessa ungdomar i Norge som blev nerskjutna och deras familjer.Det finns så många sjuka människor ute i samhället.
Alla är klara för badet.Tonio tog mopeden och åkte ut i skogen.Jag satt och skalade potatis för 10 pers,nu ska jag titta på nyheterna.

Tonio åkte till Pula och spelar på ett fotbollslag.Jag är helt ensammen,det är oxå skönt.Väntar att alla ska komma hem nu.

Nu har alla kommit hem.Vi började med maten,det är Zara och Robert som hjälper till.
Vi delar upp oss ilag ett lag sitteri köket och ett sitter på terassen.Det var gått.Jag sa sedan till Ian att han får ta disken och det var okej.



Jag gick och vilade mig.Tonio och jag åkte själva till Motvuran på fest underbar musik. Ska nu gå och lägga oss.God natt.

Jag gick upp och skulle vila men ack vad jag bedrog mig.
Gick till Ika Ian och Zara de satt vid tältet,men det var ett misstag .
Tonio Mio och Robert och jag spelade bocca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar