onsdag 15 juni 2011

Villa Maria mycket varmt.

Har sovit bra i natt.Gick upp vid 8 tiden.

Vi har ätit frukost,Tonio vattnade salladen och plockade sallad för lunch.Sedan åkte Tonio till Vinjole,jag ska bara slappa.
Har kokat soppa till middag på goda köttben.
Väntar att Tonio ska komma hem..
När Tonio kom så fikade vi,sedan ska vi gå och vila oss,det är för varmt ännu att greja utomhus.

Vi har sovit ett par timmar,ännu varmare nu.Har ätit middag och diskat klart.
Har satt för luckorna i vardagsrummet så inte värmen tränger in.Lite senare hade vi tänkt att städa,vi får se hur det blir med det.
Tonio satte igång och damsög i undervåningen i morgon tar vi övervåningen.

Väntar bara att det ska bli svalare ute.För turisterna är här underbart väder med sol och bad hela dagarna.Snart kommer mina ungar,gud vad jag längtar.Har talat med Zara min goa unge.
Tonio klipper och ansar lite på gräsmattan,han kan inte vara still.Jag har gått in för kvällen,ser på tv.Ska fika när Tonio är klar.Nu är det fint runt om.Tonio tvättar av terassen,jag har gått in för kvällen,ska se på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar