söndag 5 juni 2011

Villa Maria halvmulet..

Har inte sovit en blund inatt.Det har åskat och regnat hela natten.Regnet var välkommen men inte åskan som är förfärlig här.

Vi har ätit frukost,Tonio ska iväg ett ärende.Hoppas det inte blir åska igen men det ser så ut.
Har suttit och läst nästan hela tiden.Tonio kom hem,jag hade nästan klart maten för oss.Jag lagade en stek i ugnen med potatis och god sås och sallad till.

Har talat med Anna Lukasic,jag sa att vi kommer mot kvällen.Även talat med Zara,barnen har snart skolavslutning.
Vi gick och lade oss jag var helt slut och även Tonio.Ska iväg till Anna.
Har kommit hem från Anna och Tonin vi har så trevligt när vi är där.När vi kom hem så kom firman som ska glasa in halva terassen de ska ge oss kostnadsförslag annars får det bli nästa år.

Ska sätta mig i lugn och ro och se på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar