lördag 11 juni 2011

Villa MARIa

tSovit bra i natt.

Vi gick upp kl8,har ätit frukost.Min blogg har varit borta några dagar.Fick tag i Franko som kom idag och fixade det.Det är skönt att jag kan skriva igen.

Idag har det varit lugnt på fronten,var en vända till Pula,köpte Lavendelväxter som ska sättas vid muren.
Jag började med maten,det blir korvstroganoff.Det var jättegott,har inte ätit det på flera månader.
Sedan gick vi och vilade oss.
Nu kom Tonios kompisar och de spelar bocca och kort.Jag gjorde varma smörgåsar till killarna,vin har dom.

Jag sitter och tittar på programmet Kvällen är din.Det är en underbar kväll,men myggen är på gång.
Tänk vad glad jag är för att bloggen är fixad.Det är svårt att få tag i Franko ,han studerar på universitetet och jobbar även på flygplatsen,det är tufft.
Har talat med Alex,de kommer hit ner den 31 juli jag blev jätteglad.Nu börjar jag att längta efter alla barnen.Vill nu höra från Ika när de kommer eller inte.
Ska sluta för idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar