söndag 19 juni 2011

Villa Maria regn eller åska ,de är inte överens där uppe.

Det har varit varmt i natt.Jag hade jätteont i nedre delen av buken,gick upp och tog en tablett för värk och inflammation.Det hjälpte kanske måste ta en senare.

Vi gick upp vid 9.Har ätit frukost.Milka kom en vända som hon brukar.Jag har tvättat håret,kanske vi åker till stan det beror på vädret.
Stor sol igen,vi åkte till Pula,var lite överallt,köpte en solstol till mig med madrass och en ny mugg,alltid något.
Är nu hemma ,och jag har skalat potatis till pomefrite,Tonio hämtade sallad.
Zara ringde,de har köpt en plasma tv 50 tum,roligt för dom.Vi har ätit ska nu gå och vila oss.Disken är avklarad.
Vi har fikat,sedan kom gubbarna och ville spela kort.Jag invigde min nya solsäng på terassen.

Nu är här tyst och lugnt.Zara ringde hon satt och fikade ute,det var14 grader.
Har gått in för kvällen ska se på tv en stund.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar