fredag 3 juni 2011

Villa Maria mulet vi väntar reeegn.

Var uppe i vanlig ordning.Har ätit frukost.

Vi ska nu åka och till Billa och handla,har veckohandlat.Letade efter en firma som gör alluminium fönster,vi tänker kanske glasa in halva terassen.
Köpte en liten växt för g,toan.

Äter nu mirenda(lunch) med stekt småsill och färskt bröd,jättegott.Nu har Tonio satt igång att spackla på g.duschrummet,vi ska måla stockarna svarta på utsidan,det blir snyggt värre.

Jag gick och vilade mig en stund.Tonio började med maten så vi ska snart äta.Det stormar här men jättevarmt,vet inte om vi ska sitta ute och äta eller innomhus.Har ätit, vi satt ute det är så varmt.
Det blev mycket över,Toni kom och hämtade det som blev över.
Nu är disken oxå klar.
Tonio solar sig ,jag tittar på tv.Ive kom och hämtade blomskott från rabatten.Hujami vad varmt det är,sitter hellre innomhus just nu.Senare när solen har gått ner ska vi vattna.Vi har vattnat växterna,det är hemskt vad stormen har torkat ut alla växter.
Har tagit sockerprov,kan inte förstå varför det håller sig så högt,är observant på vad jag stoppar i mig jaja.Vi har gått in för kvällen,tittar lite på tv .God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar