tisdag 9 augusti 2011

Villa Maria sol men frisk vind.

Har sovit gott inatt.

Vi gick upp vid 8,har ätit frukost.Det är perfekt väder för att gå på marknaden i Zminj,det är friskt ute härligt.
Ska gå och ta mig en dusch.Har duschatoch tvättat håret.Vi bestämde att vi ska till Zminj på marknaden.Vi åkte iväg och hade tagit fel på dag i morgon är det marknad i Zminj.

Körde sakta hemåt.Stannade i Vodnjan och handlade lite gott till kaffet vi var på Konzum,stort och fint.
Vi fikade när vi kom hem.Satte även på en vit tvätt,det torkar så fort när det fläktar lite.Tonio somnade på soffan och jag slötittar på tv.Väntar att tvätten ska bli klar.Har hängt tvätten och även satt på potatisen.

Vi har ätit och diskat undan,jag gick och vilade mig och Tonio tvättar bilen.


Ive kom en vända,jag tog sockerprov på honom och mig.Fastän han hade mycket högt idag så talar han om för mig hur jag ska äta som låg på jättebra nivå idag.Börjar skärpa mig.
Tonio har vattnat tomaterna och växterna.Har plockat ner tvätten och vikt.

Har gått in för kvällen god natt.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar