tisdag 30 augusti 2011

Villa Maria sol varmt lite blåst aå det blir behagligare värme.

Tonio var uppe vid 7,men jag låg till nästan 9.

Tonio åkte tillsammans med Ivan till badet.Jag har ätit min frukost och sedan se lite på tv.
Gick en vända till Beppo,han visade mig sin nya frys.Tone kom med bröd.

Milka kom en vända,sedan kom Christina och L-G.Tonio och Ivan kom hem.Jag gjorde lunch till oss och det smakade bra.Vi bestämde att grilla på lördagkväll.
Tonio har gått och vilat sig jag ska följa efter.Vi har ätit middag,satte på diskmaskinen.
Har suttit under Grabba,där fläktar det gott.Har plockat ur diskmaskinen,ett tråkigt jobb.

Vi tog en promenad till Milka och Ivan vi tog en fika där.I morgon blir det att plocka vindruvor för Ricardo ,kl 7 ska Tonio vara där.Jag och Ivan kommer senare till maten.
Vi har tittat på Robinsson,ska snart lågga oss god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar