torsdag 18 augusti 2011

Villa Maria sol värme kl800 26+

En het dag igen,har sovit lite si så där.

Har ätit frukost tog en promenad på stora gräsmattan det var otroligt varmt.
Jag började förbereda maten ,det blie stekta revbenspjäll jättegott.

Tonio tittar på en Spansk serie på tv.Nu är han med datorn på terassen,jag ska oxå sätta mig där i skuggan.Har ätit min lunch bestående av tomat sallad av mina egna tomater bröd och vin.

Våra vänner från Sverige kommer ner,de har en tomt för husvagnen vid Duga Uvala.Det blir kul,goa människor.Christina ska köpa matjetsill till mig.
Tonio gick och hämtade vin hos Ive.Vi gick och vilade oss under den varmaste tiden.Har ätit middag men inget smakar gått när det är såhär varmt.Gick och lade mig igen,har kärlkramp det är så j---a hemskt,har tagit en tablett,den svider och jag får huvudvärk. '

Har äntligen tagit mig upp,ska gå ut och sätta mig under Grabba.
Fick telefon från Tristam,Francis och Ika.Tristam har fått en ny cykel som han var så glad för.
Hela familjen hade varit ute och cyklat,kul.
Det är så varmt så herre gud. Vi satt nu på terassen det är30+ kl9.Ive kom vi tog en öl och chips,Goran kom oxå.
Jag gick in för kvällen,myggen kommer fram.Ser på tv. God natt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar