torsdag 25 augusti 2011

Villa Maria sol varmt

Vaknade tidigt när sopebilen ko kl5.Sedan kunde jag inte somna om.
Gick upp kl8 och har ätit frukost.Tonio vattnar tomaterna och tvättar bilen innan den värsta värmen kommer.

Ringde till Roj,ingen förändring hos Inger,hon har fortfarande syrgas och de tar prover.Roj ska ta med datorn upp så kanske Inger kan ringa hit vid 2 tiden.
Tonio åkte till Pula för att köpa en reservdel till en slipmaskin.Jag har ätit lunch och sitter och läser.
Inger ringde blev så glad att få höra henne,det går framåt skönt att höra.Väntar nu att Tonio ska komma hem.Tonio kom hem.
Vi tittar på tv och läser tidningen.
Jag börjar med maten,vi åt lite olika rätter idag.Har diskat undan.Jag lade mig på soffan och vilade mig,sov lite emellanåt.
Gick ut till Grabba kl är7.En underbar kväll.Tonio och jag tog en promenad det skönt ute nu.
Har nu fikat och suttit ute hela kvällen.Har nu gått in för kvällen,kanske se lite på tv.God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar