måndag 22 augusti 2011

Villa Maria sol och varmt.

Tidig morgon kl är 7,vi har ätit frukost.

Tonio åkte till Pula för att köpa färsk fisk,det är bäst att åka tidigt så man får parkering.

Fick tag i Christina i går,de hade kommit fram bra igår,ska höras av.Det blir en het dag igen.

Jag har klart potatisen och salladen för middagen.Tonio kom hem, vi fikade.Åkte till Christina och L- G.De hade kommit i ordning,men tyckte att det var i varmaste laget.Vi satt länge och pratade,de kommer ikväll L-G vill se fotbollen Kroatien-Sverige.
Tonio sitter under Grabba och läser.
Har börjat med maten och vi har ätit,det var gott med fisk.Har diskat undan.Tonio gick och lade sig vid Grabba,jag vilade mig på soffan.

Roj ringde,Inger hade även vatten i lungorna, vad jag blir orolig,men hon är under bra vård.
Roj hör av sig i morgon igen.


Tonio gick och hämtade tomater hos Ive. Christina och L-G kom .De försökte att koppla upp sig på internet men misslyckades.Tonio ringde efter Majk som var hemma.Han kopplade upp dom på en gång.Han är så go den killen. Killarna tittade på fotbollen Kroatien och Sverige.Christina och jag satt med våra datorer och fikade medKärleksmums.
Nu har våra vänner åkt hemtill Duga Ovala.
Vi ska gå och lägga oss nu.GOD NATT.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar