söndag 21 augusti 2011

Villa Maria sol och vrmt,åter en het dag.

Vi har sovit dåligt inatt båda två.Hade Klima på men det ljudet är hemskt att lyssna på.
Gick upp omkr kl 7.Vi har ätit frukost.

Tonio och Ivan åkte till badet,jag satt och fikade med Beppo.
Fick ordning på min blogg,den bara försvann hux flux,nu känner jag mig duktig när jag klarade det.

Ringde till Zara ,de hade haft trevligt igår.Tänker på Inger,hoppas att det går bra nu är hon iallafall under vård.
Tonio och Ivan kom från badet.Satte igång en 40 tvätt.Idag ska det bli37+ vågar inte tänka på det och värre ska det bli,skriver Glas Istra. Vi gick och vilade oss.

Lagar maten ,ska snart äta.Vi sitter inne och äter,det är 39+ på terassen. Har ätit middag.Tonio skulle testa att sitta under Grabba.

Jag håller mig innomhus till solen går ner,det är 38 nu på terassen.Mirja och Tiljo ringde de blev chockade när de hörde hur varmt det var och värre ska det bli.

Kliman är på och får gå till vi lägger oss.Det ska nog bli bra.

Nina har kommit hem,chattade till henne men inget hört.
Ivan ringde efter oss,vi ska dit.Killarna ville spela kort.
Har inget hört frå Roj,kanske i morgon.Vi ska nu se på tv,god natt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar