söndag 14 augusti 2011

Villa Maria sol varmt mycket.

Vi vaknade vid 9 tiden.Hundarna har skällt nästan hela natten.
Har ätit frukost,Tonio har vattnat alla växter.Det blir en varm dag33+ inte skönt.

Tonio åkte till Pula,jag sitter och läser på terassen.Har talat med Inger allt bra.När Tonio kom hem så åt vi lite.Ska gå och vila mig nu under den varmaste tiden.Vi har sovit en stund jätteskönt.
Fick telefon från Västerås allt var bra där,det var mycket trafik i Tyskland.Lilla Francis cyklar nu utan stödhjul,hon är duktig den lilla.

Vi ska äta nu är hungrig.Har ätit och satt på diskmaskinen.Nu kom Ivan, Ive, och Mario de ska spela briskolli.Jag satt och prata med Beppo.

Har nu gått in för kvällen och ska titta lite på tv innan jag lägger mig.God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar