fredag 19 augusti 2011

Villa Maria sol vaaarmt ?26 kl8

Vaknade tidigt det är så varmt.
Vi har ätit frukost,sedan åkte Tonio till badet,annars är det svårt med parkering.Jag ska gå och duscha.O, vad härligt med en liten sval dusch.

Har suttit och tittat på morgontv.Zara ringde de ska på fotboll,det är Mio som spelar.Jag har klätt mig.Tone kom med brödet.Gick och satte mig med mitt kaffe hos Beppo.
Tonio kom från badet det hade varit 26+ i vattnet. Vi har ätit lite lunch eftersom vi ska till Prodol och äta mid
Har vilat mig en stund ,Tonio tittar på travet på t
Vi ska nu till Prodol,vad hände sedan vet jag inte .Har varit på Prodol och ätit pizza och pome frite.Åkte till Anna men ingen hemma bara bilen.Åkte direkt till Milka och Ivan fikade där,satt och pratade bland myggen.Inger har ringt två ggr och när jag ringer upp är ingen hemma,otur.
Tonio vattnar växter och jag ser på tv.

Ringde till Inger det var Roj som svarade,förstod att något hänt.Inger ligger på sjukhuset för lunginflammation,mycket dålig.Roj ska höra av sig.

Vi har klima på,det är så varmt att manförgår.Ska lägga oss,god natt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar