fredag 5 augusti 2011

Villa Maria sol och varmt.

Vi var uppe tidigt,det vat Ika som väckte oss Sedan k.Idag reser dom hem och det kändes inte bra.Det är mycket ledsamt och tomt.

Vi har alla ätit frukost,Tristam åt faktiskt ett ägg.
Nu har de åkt,hemskt hemskt.Nu ska Nina Alex till badetNu åkte de till badet ,jag går och skruttar.

Det blir en väldigt varm dag i dag,håller mig innomhus.Jag gick och vilade mig.Tonio hängde tvätten,skönt.
Har talat med Majlis det var roligt allt var okej.Alex och Nina har kommit från badet.

Jag började med maten alla åt med god aptit.Tonio tog hand om disken.Vi håller oss innomhus för det är så varmt.
Fick samtal från Christina det var längesedan det var skoj.

Vi satte på kaffe till oss nu har vi fikat.Nina,Alex och jag tog en promenad,hälsade på Ive jag fick tomater av honom.Ärnu hemma,har gått in för kvällen ser på tv.God natt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar