måndag 12 september 2011

Villa MARIA åter sol och varmt.

Vaknade tidigt maskinerna är igång,väldans liv.

Vi har ätit frukost.Tonio ska till badet,jag ska slappa det är jag duktig på.Tonio har åkt iväg.

Har talat med ulla Gulja de är iPorec de skulle höra av sig under dagen.
Det kom ett stort sällskap gående med Kostelic i spetsen,Kostelic är komunalpampen i Marcana.Han gick och planerade med de andra.
Här är mycket i görningen.

Tonio kom från badet vi fikade,Milka kom en vända och pratade.Det är faktiskt tomt efter alla som brukar komma på vägen och tuta och vinka. Ringde till Anna Lukasic,hon var förkyld,vi brakade ihop men det gick över.

Vi gick och vilade oss medans de tog rast det är sådant fruktansvärt oväsen när de slår sten och gräver.
Har ätit middag det var gott. nu har maskinerna tystnat för idag ska sätta mig ute.

Vi bestämde att åka till Christina och L-G.Vi fikade där,sedan åkte vi hem hit för det är fotboll som hägrar för killarna.Christina och jag tittar med ett öga på idol och sitter samtidigt vid våra datorer.Det är en underbar kväll.

Jag slutar nu för ikväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar