söndag 25 september 2011

Villa Maria sol 20+ kl8.

Gick upp tidigt snickaren ska komma.Vill ha bäddat och ätit frukost innan han kommer.

En skön morgon,lite friskt.Snickaren är här och är även klar med jobbet,hoppas det nu funkar.

Vi ska på middag till Ana och Carlo kl3,Ana är rolig hon lurar oss varje gång med middag.
Tonio testade med vatten slangen men det kom in vatten och mycket.Nu vill han fixa det själv.

Milka kom en vända och pratade.Jag har lakerat mina naglar.Mina goa ungar från Västerås har ringt.Det är så roligt att prata med dom,jag längtar efter dom så mycket.
Tog en vända till Loridana satt och pratade en stund.När jag kom hem talade Tonio om att Anna Lukasic ringt de åker hem i morgon.Vi har lovat att komma förbi efter vi varit hos Ana och Carlo.

Herre gud,lilla Mia kom med hembakat bröd från Loridana alldeles varmt.Sedan åkte vi till Anna Och Carlo.Kladia var även där.Fick jättegod mat,lite ovanligt och vi hade jättetrevligt.Efter maten ble v det go kaka till kaffet.Hade en trevlig kväll och dag.Vi ska ses en gång till innan vi reser.
Åkte till Anna och Tonin och sa adjö inte med ett ord visade hon att hon burit sig illa åt mot mig.

Är nu hemma och ska titta lite på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar