fredag 2 september 2011

Villa Maria sol varmt

Vi var uppe kl7 för Tonio ska hjälpa L-G med att köpa bräder i Marcana.Vi åt frukost när Tonio kom hem.Jag skrev matlista annars så glömmer jag.

Åkte till Pula och Billa,handlade för i morgon då vi ska grilla.Har packat in alla varor.Ska nu läsa tidninen.Vi har ätit lunch,sedan gick vi och vilade oss vi sov i 2 timmar.Det är jättevarmt ute så jag håller mig innomhus tills solen går ner.

Vi har ätit middag och det var gott
Ive har kommit hem,han kom på fm.Han ska sedan röntga huvudet ,de tror att han har ett tätt kärl vid halsen.
Ive från Sverige kom på besök riktigt roligt,men han åker hem på söndag igen.Vi har fikat.Ivan kom med äggen till oss.
Ivan och Tonio sitter under Grabba.Jag har chattat med våran julia.Ska nu se på tv en stund,fortfarande varmt ute.

Tonio har vattentvättat terassen för i morgon,Tonio ska se på fotboll jag ser ettannat program.Ska sätta mig till ro.God natt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar