torsdag 1 september 2011

Villa Maria sol varmt.

Vaknade tidigt av sopegubbarna kl5.Vi hade svårt att somna om.Gick upp kl8.
Har ätit frukost.Tonio åkte till badet.

Jag ska greja lite här hemma.Har städat lite grann,det blir inte så mycket eftersom man är ute.
Satt och läste i min bok,sedan ringde jag till Roj,han ska upp till Inger,kanske hon kommer hem.

Tonio kom från badet,sedan fikade vi med en smörgås med Budjola på.Vi gick och vilade oss.Tonio ska hjälpa Dejan på söndag att plocka vindruvor,det är full rulle över allt.
Började med maten det var gott.Inger har kommit hem från sjukhuset,men det är icke bra,ska höras av en annan dag.
L-G kom en vända,Tonio ska tolka lite i morgon,han ska köpa brädor.

Vi ser påtv,sedan är det dax att vattna.Tonio ringde till Ive,han är jättedålig.Ive vill att jag ska ta sockerprovet på honom.
Tonio och jag gick till Ive,jag tog prov på honom,han had högt socker.Ives bror ska ringa till första hjälpen.Han måste åka upp till sjukhuset.

Vi ska se på tv i lugn och ro.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar