onsdag 14 september 2011

Villa Maria sol och varmt.

Var uppe tidigt maskinerna kom igång.

Har ätit frukost,det är skönt ute på terassen.Den stora maskinen är inte igång ännu de håller på att laga den.Tonio pratar med gubbarna de har inte kommit igång ännu.

Mela ringde blev glad,ho berättade om den nya lägenheten och var glad för den.
Vi fikade på terassen och jag åt min lunch.Det är mycket varmt idag 32+,allt är visset.Vårat träd med valnötter är visset nötterna torkar innan de ramlar av.Det är inte mycket att göra.
Idag behöver jag inte laga mat är bjudna till Christina och L-G på mat.De måste nog åka hem på lördag på grund av armen som är skadad.

Vi har ätit lite soppa med hård macka till.Sedan gick jag och vilade mig.Maskinerna är igång igen.
Det sägs att de ska vara klara med grävningenpå lördag.Vi får se.

Satt ute en stund men för varmt även den ynka vinden är varm.Vi har klätt om och ska iväg till Duga Ovala.
Är hos christina och L-G på middag,jättegod middag och överhuvudtaget en trevlig kväll med fina vänner.De reser hem på lördag det blir tomt efter dom.Kanske de kommer över i morgon på dagen.Vi tackade för oss och ska höras av när de kommer hem tillSvea.

Slötittar på tv och ska nu lägga oss God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar