onsdag 7 september 2011

Villa Maria sol varmt

Har sovit rättt bra men varit varmt.

Vi gick upp vid 8 tiden.L-G ringde han har ramlat och slagit sig illa.Kanske de måste åka hem.
Tonio ska hjälpa L-G med brädorna och spika fast dom på baracken som L.G renoverar.Vi åker dit omkr kl1 idag.

Har bytt lakan,satte på en maskin.Vi har ätit frukost.Sedan gick jag och duschade.
Tonio åkte till Pula med sin tv.Jag har suttit och läst.Christina ringde hon har talat med Tonio vi ska äta middag tillsammans hos dom.L-G har jätteont i armen,vi får se vad som händer.Jag tog en promenad till Milka och tog en fika.
Tonio och jag åkte till L.G och Christina.Tonio hjälper till att snickrabräderna på baracken Och göra en ny dörr.De jobbade bra ihop och hade samtidigt roligt.L- G var bättre i armen som tur är.

Christina lagade en jättegod middag och vi var hungriga.Vi bestämde att gå ut och äta på fredag.De hämtar oss på kvällen.
Åkte hem.Har plockat in lakanen.Nu ska jag titta på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar