onsdag 7 september 2011

Villa Maria sol kl8 23+

Vaknade av telefon,det var Branko som är på väg hit.

Vi har ätit frukost,sedan kom Branko.Mele ringde allt bra. Branko kommer tillbaks i morgon,Tonio sa till honom på skarpen att inget fusk vill han veta,Branko är en besservisser,han är okej om man har ögonen på honom.Så kan det vara här.

Tonio gick och plockade björnbär och passade på att se hur Ive mår.Tonio sa att Ive ser hemsk ut inte rakat sig på flera dagar,han om någon behöver hjälp.
Jag har ätit en tomatsallad med rödlök oj vad gott. Tonio har lagt sig på helikopterplattan och solar sig,förstår inte hur han orkar min goe man.
Fick besök av Christina och L- G de ska till Pula och handla.
Jag började med maten och vi har ätit.Det var jättegott.Disk maskinen är på.Tonio åkte till Pula han skullr spela på fotbollen.Jag gick och vilade mig.

Tonio har kommit hem,jag satt ute och läste men det blev för varmt,det är 30+ och det blir det i morgon oxå.
Ive och Tone kom en vända.Jag gick in och tittade på tv,det var så mycket mygg ute.Blev besviken när det inte var idol idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar