fredag 30 september 2011

Villa Maria sol och varmt

Vi ck upp tidigt ,maskinen satte igång och väckte oss.

Vi har ätit frukost det är en ljuvlig dag, blir mycket varmt är det sagt på vjesdi(nyheterna).
Väntar att Kladija ska ringa,hon ska beställa fot vård för mig+ klippnig.Tonio tvättar bilen,jag satt hoss Beppo och pratade bort en stund.

Våran Zara ringde Mio hade varit på disco för första gången.Vad stor min kille har blivit.Har städat lite i huset,det blir fruktansvärt dammigt innomhus av alla maskiner som är här.

Kladija ringde vi ska vara hos henne kl4 på middag och så får jag klippt mig.Vi har fikat med smörgås och ost.Vi fick en grävskopa med grov sand,som Tonio krattade över jorden här framför huset.
Vi var bjudna till Kladija.Det var en mycket trevlig dag med Kladija och Ana.Mycket god mat,hon är duktig men osäker.Har även klippt mig hos Daniela,jättefin blev jag.Sedan var det kaffe med god kaka till.Vi tackade för oss.Är nu hemma,ska se på tv,God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar