fredag 16 september 2011

Villa Maria sol varmt.

Var uppe tidigt maskinerna satte igång och förde oväsen.
Har ätit frukost,det bliråter en mycket varm dag.Fick sms från Christina och L-G,nu är de på väg.

Gick en vända till Milka,hennes mamma ligger på sjukhus,hoppas det går fort för gamla tanten.
Vi åkte till Pula,var inne på Bricko och köpte kedja till brunnen.Sedan åkte vi till Mercator och åt lunch.
På vägen hem så så körde viin till Vesnas butik och köpte en god ost.Vi ska nu fika.Zara ringde,hon hade en överraskning men kunde inte vara tyst.Hon har beställt nya köksgardiner till mitt fönster.De sitter uppe när jag kommer hem.

Det är 33+ varmt som attan,vi ska nu fika.Lino och Nennad Vitacovic var här och planerade vad klockan för vattnet ska vara.
Jag började med maten.Det blev lax med räksås,jättegott.Det är diskat och undanplockat.
Gick och vilade mig sov i 2 timmar.
Tonio och jag tog en tur på gräsmattan,nu börjar det bli behagligt.
Har gott in för kvällen,myggen börjar komma och jag ska se på tv i kväll. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar