tisdag 20 september 2011

Villa Maria sol och lite blåst kl7 19+

Tonio gick upp tidigt,han ska uträtta saker Tone ska åka med till Pula.

Jag gick upp kl7,har ätit frukost.Ser nu på nyheterna på tv.Nu sätter maskinerna snart igång igen.
Ska gå över till Beppo och prata bort en stund.Satt en stund hos Loridana.Tonio kom hem det var klart med pappren skönt när det är klart.
Vi har fikat och plockat valnötter.Sedan tänkte jag vila mig,men ack vad jag bedrog mig.Maskinen kom och chefen kom och skulle ha förskott för oss tre(Beppo och Loridana).

De tror att allt blir klart till okt.Jag började med maten,vi har ätit det var jättegott.Sedan kom Branko(snickaren) och grejade men misslyckades han kommer på torsdag.Gick upp och skulle vila mig men kom inte till ro.
Mario och Nina kom,vi satte oss vid Grabba sedan kom Ivan och Ive.De spelar kort.Det har varit en varm dag 27+.

Jag gick in för myggen var jobbiga.Tittade på nyheterna,Nina kom in oxå.Nu är vi själva och ska ta det lugnt,ska lägga oss tidigt.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar