tisdag 7 september 2010

Villa Maria 121

Mulen dag friskt ute.

Vaknade tidigt,väckte Tonio.Vi åt frukost i lugn och ro.Sedan åkte vi till läkarstationen (privat).
Röntgade hjärtat och lungorna,syster var inte nöjd med en lunga,kanske vatten eller lunginflammation,jag får röntgenbilderna imorgon.Sedan ska jag tillbaks till första dr och få besked. Allt har gått så fort,men jag är nöjd med läkarna,vi får se vad som händer,kanske vi måste hem tidigare om inte tabletterna hjälper.

Var i en butik köpte en jumper till mig,jag blev nöjd.Är nu hemma tog tabletterna som dr skrev ut,ska ta dom var3dje dag.
Nu ska vi ta en fika.Vi tog en promenad till Milka,Ivan och Ive var där,satt och pratade en stund,gick sedan hem.Tonio lagar maten,Ive kom med en flaska vin till maten.Talade med Mele allt bra.Ska nu gå och vila mig.

Vi har sovit i 2 timmar,hur ska det gå ikväll.Ska sätta på kaffe till oss,kanske vi vaknar till liv. Har talat med Nina vi pratades vid länge,Sedan ringde Ik,talade mest med mina goa BarnbarnTR ochFr.Tr har börjat i hemspråksundervisning,skoj ska höras av.

Tittar nu på Idol,skoj att det progra.mmet har börjat,vi har inte många kanaler att välja på. Jag är jättetrött, ska lägga mig efter idol.Säger nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar