onsdag 15 september 2010

Villa Maria 129

Åter en solig och varm dag kl9 20grader.

Har sovit bra,en härlig dag framför oss.Vi har ätit frukost,satt ute i vanlig ordning.Började att laga klart steken,skönt när den är klar.

En läkare från sos i Danmark ringde ,vi får se vad händer,jag tar det mycket lugnt så jag mår bra just nu.Vi ska till Pula och handla det är inte mycket vi behöver.
Har varit i Pula på Merkator,växlade pengar och handlade.Åkte sedan till Mario Zets och hämtade äpplen och fick ett skott av Sipak,åkte sedan hem.Har börjat med maten vi är hungriga,har dukat på terassen.Vi har ätit det var gott,har satt på diskmaskinen,Tonio ska gå och vila sig det behöver han.Jag skulle vila mig på soffan men somnade,hur ska det gå ikväll.Milka kom en vända och tittade till som hon ofta gör.Ska titta lite på tv,Ive ringde han kommer på kaffe lite senare.

I morgon ska vi upp tidigt,ska ta en massa blodprover på läkarstationen,oj säger jag då, hur ska det gå till? Jag är svårstucken men hoppas det går bra.

Har chattat en stund med minNina.Var hos Anna och Tonins hus och hämtade lite tomater,de sa till om det.Vill nu göra kväll och göra lite mysigt för oss,laku noc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar