torsdag 16 september 2010

Villa Maria 130

En lite grå dag på morgonen.

Var uppe kl 6,det var lite skymning,Tone hade kommit för att åka in till Pula med oss.Jag har varken druckit eller ätit före provtagningen.Syster tog det mycket lugnt när hon tog proverna.
Det var även prov på Sköldköteln och allmänt prov.Får åka och hämta svaret i morgon.

Åkte hem,satte på ett ägg till oss och kaffe med smörgås .Tonio åkte till Marcana och Faxade till Rieka mina papper,de hör av sig i kväll.Jag har sovit en stund jätteskönt.De ringde från Danmark igen,ska höra av oss,det troliga är att vi tar oss sakta hemåt.

Vi har nu ätit middag,så det är av klarat.Det är lite mulet, kanske omslag av väder.Har varit jättetrött idag tog en vattendrivande tablett i morse och det suger.Har talat med Mele allt är bra med henne och familjen.Tone kom och bytte tidning med oss,vi sitter ute för det är så skönt.
Milka kom med en present till mig från Rovinj den ska jag ta hem.Milka är otroligt snäll.Skulle bjuda henne på enkel äppelkaka men hon ville inte ha.Milka gick hem, det blir nog ett j-----s väder.Himmlen är svart,måste göra kväll god natt.

Vi ska ta en promenad till Milka och Ivan,de har varit i Rovinj det är en religös dag för ett helgon.
Min gud vad många helgon det finns i katolska kyrkan som ska firas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar