lördag 25 september 2010

Villa Maria 139

Vaknade till en Regnig natt och morgon med åska.

Har inte sovit mycket,det har åskat hela natten och regnat.Vi gick upp vid 9 tiden,satt iallafall ute och åt frukost,jag älskar morgonen.
När det blev lite uppehåll av regnet gick vi och plockade nötter,det hade kommit mycket,så kom det en skur igen.

Ringde till Inger det var länge sedan vi talades vid,allt okej skönt.Tonio åkte till Pula ,han ska klippa sig och titta lite i butikerna.Jag har tittat på tv,vad ska man hitta på när det regnar,men jag medger att jag är barnsligt förtjust i tv.

Vi har ätit middag,satt ute på terassen,nu kom Tone med tidningen.Undrar hur Zara har det i sin husvagn,spännande att höra.Tonio gick till Milka och Ivan de ska spela kort,jag går dit lite senare.
Solen skiner och det är varmt igen, det är svängningar i vädret må man säga.
Ser ett bra program som jag vill se klart innan jag går till Milka och Ivan.

Milka kom vi satt och pratade länge,sedan kom Ivan ,de gjorde sällskap hem.Vi ser på tv,Tonio på övervåningen.Jag är så trött ska nog gå och lägga mig och göra kväll Laku Noc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar