lördag 18 september 2010

Villa Maria 132

En mulen dag 20 grader lite duggregn.

En dag försvann igår,var borta från 8 på morgonen till 11på kvällen.Vi var på Riekas sjukhus för en ny röntgen och undersökning.Hipphipp hurra det var mycket bättre nu efter efter att jag tar vattendrivande tabletter mer ofta.Det var den dagen.

Vi har ätit frukost,och ska tillPula och handla,vi ska grilla ikväll med många vänner.Fick en present av Milka från Rovinj.Idag är jag lycklig så jag kan hoppa högt,kan nu stanna tiden ut här.

Ringde till Danmark och talade om nu hur det ligger till så det är avslutat.Vi åkte till Pula var först till Pevec och köpte grill kol och presentertill IK,Nina och Zara,är nöjd.Fortsatte till Billa storhandlade där.Är nu hemma ,har talat med min Zara.Milka kom en vända ,hon kommer även till grillen.Nina och Mario kom och sedan kom allihopa.Vi har ätit och druckit gott Lino och Vjesdana kom med ett gott rödvin till mig.Sedan spelade alla bocca och nu är det brickolli. jag gick in för att av sluta här för det blir sent.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar