fredag 10 september 2010

Villa Maria 124

Vaknade till en mulen dag.

Har inte sovit bra inatt,har haft klåda på fötterna.Jag ser hemsk ut runt vristerna,tur att jag ska till hudläkare på tisdag.

Har chattat med min Nina en bra stund,Nina har blivit morgonpigg,ska höra av mig senare.Tonio slipar knivarna de var så sega. Tonio har oxå planterat nytt Javorträd(lagerbergsblad).
Nu åkte Tonio tillPula,jag ville inte följa med,han ska köpa ett nytt mindre bord till G.Duschrummet.Tonio kom hem,han hade köpt grillad kyckling till mig och beställt hjulinställning för bilen i morgon.Vi har ätit, tog en promenad till Milka och Ivan.Vi fikade där och satt och pratade och hade allmänt trevligt.Gick hem.Inger ringde alltid trevligt att prata med henne,Roj talade med Tonio.Jag lovade att ringa när jag vet mer från dr på måndag.Nu sitter vi bara och slappar,tittar lite på tv.Ive kom en vända, Tonio och Ive gick en vända på stora gräsmattan,undrar vad Ive sa om planteringen av vinplantorna,han vill alltid påpeka saker och ting.

Det är en underbar kväll sol och varmt,vi sitter ute på terassen.Har rensat lite bland blommorna ute på terassen.Nu börjar myggorna komma de är hemska.Vi ska gå in för kvällen och jag passar på att göra myskväll för oss natti,natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar