torsdag 2 september 2010

Villa Maria 116

En underbar dag.

Var vaken tidigt,satte på kaffet till oss,jag åt frukost även Tonio.Sedan kom de andra upp och åt frukost.

Carlo från Ronneby rinde,de är på semester här och hälsar på Anas syster,de kommer hit senare idag och hälsar på,det blir trevligt.Jag har börjat förbereda maten så långt det går,det blir gryta idag.Nina, Alex ,Natalie och Micke åkte till Porec idag igen,de tyckte det var mer liv och rörelse där,de är unga så vi förstår dom,de blir senare till middagen.Ana och Carlo kom det var skoj,vi satt på terassen och pratade och drack kaffe,vi hade hur trevligt som helst.Vi bestämde att vi ska hälsa på dom i Ronneby.

Tonio och jag har ätit före gänget,de har det nog jätteskönt, det är 28 grader idag så de badar nog för fullt.
Nu väntar vi på Anna ochTonin,de ringde och sa att de var på gång.Ungdomarna kom och vände de skulle handla.Anna och Tonin kom ,vi satt först ute och pratade sedan gick vi in.Ungdomarna kom och jag satte på potatisen.Alex försökte att hjälpa Anna med något flyg till Sverige men det fanns inget.Ungdomarna har ätit och tyckte om maten.Anna och Tonin åkte hem. Vi tittade på tv
och sedan satt vi och pratade,nu ska vi gå och lägga oss allihopa.Har talat med Christina,men vi ska höras av i morgon när vi är ensamna.Har även talat med Zara,Mio hade inflammation i hörselgången så han har fått antibiotika. nuska jag lägga mig det har varit en varm dag28 grader.

GOD NATT ALLA GOA VÄNNER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar