söndag 12 september 2010

Villa Maria 126.

En tidig söndagsmorgon med klarblå himmel.

Har sovit rätt okej,vaknade av klåda vid 2tiden i natt.Vi gick upp vid 8 som vanligt,satt ute och åt min frukost,en härlig morgon.
Har tvättat köksfönstret,såg inte ut.Tonio ska nu klippa gräsmattan för sista gången i år,det är bra att göra det nu innan det kommer regn.
Jag tog en promenad till Milka och Ivan,blev bjuden att prova äta fisksoppa,den var mycket god,men som jag sagt förr, så är Milka jätteduktig att laga mat på en spik oxå.
Anna och Tonin ringde de vill äta middag tillsammans med oss,vi ska vara hos dem kl4,det blir middag på Prodol eller hos Anna.

Har tagit en vattendrivande tablett nu på morgonen,man blir som en trasa,jag får gå varje timme på toa till sen em.Vi gick och vilade oss,jag sov i 2 timmar skönt.

Vi gick och bytte om, sedan åkte vi till Anna ochTonin.Åkte till Prodol på middag,vi år först
musslor sedan åt jag en tallrik med havets frukter de andra tog något annat,men gott var det.
Körde Anna och Tonin hem,sa adjö till dom får se om de kommer iväg i morgon.Är nu hemma,Mario(Mitro)väntade på oss,sedan kom Ive och Ivan,de spelar kort.Ska nu göra kväll för mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar