onsdag 20 oktober 2010

Åter en grå dag.

Vaknade av väckarklockan.Det är konstigt, i vanliga fall är jag morgonpigg, men när jag var tvungen att passa en tid, så var jag jätte trött.Fick en tid till vårdcentralen nu på förmiddagen.Vihar ätit frukost,ska snart iväg till dr,Tonio kör mig.
Sedan ska vi iväg och handla vi måste fylla på frysen.

Har varit på vårdcentralen,fick en mycket bra läkare kvinnlig.Dr ska ta prov på ett brunt märke som har kommit under sommaren på kroppen.Sedan ska dr skicka en remiss till kirurgen för svullnaden på axeln och även hudkliniken,dr tog god tid på sig det kändes bra.
Vi åkte sedan till Göteborg och storhandlade det var gott att få det gjort.Var jättetrött när vi kom hem,sov en stund på soffan.
Började med maten , så nu har vi ätit strömming och potatismos det smakade gott.Har faktiskt inte gjort mycket idag.Ska nu sätta mig till ro och titta på tv,hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar