fredag 22 oktober 2010

En frostig men solig dag.

Har sovit jättegott inatt,vi gick upp kl9 härligt härligt att kunna sova längre.

Vi ska nu iväg till Alingsås, ska titta efter en fotölj till lilla rummet Väntar bara att bilen ska bli varm.Vi åkte till Alingsås och till överskottbolaget,vi hade sett i annonsbladet att överskott hade en billig fotölj så vi köpte den.

När vi kom till bilen blev vi ledsna, då hade vi blivit påkörda på parkeringen, hela vänstra sidan vid förarsätet var intryckt.Det var en ung kvinna som hade backat på,men det fanns vittnen som lämnade sin adress och telefon.Men denna kvinna fixade allt,det. vi hade ingen telefon med oss.Hoppas Tonio tog lärdom av det.

Är nu hemma och gått ner i varv,tog en fika med wienerbröd.Tonio sätter ihop fotöljen som tar sin tid.Jag började med maten,vi ska nu äta och fotöljen är på plats.Det blev faktiskt bra i lilla rummet, trodde att den skulle ta för stor plats.Vi har suttit och läst alla tidningar.Zara hade ringt, så jag har talat med henne nu.Är mycket trött så jag skulle somna om jag la mig,måste rycka upp mig.Försökte att få tag iIK för vi fick inga kort.Ik har ringt från sin Mobiltelefon, man kunde inte se henne men mycket bra ljud.Slutar för idag vi hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar