onsdag 13 oktober 2010

Villa Maria 156

En gråmulen dag och kyligt.

Gick upp vid 8 tiden.Jag år min frukost ute,kanske den sista för det var så kyligt.
Vi åkte sedan till Pula och handlade för resan.Åkte sedan hem.Har packat så mycket vi kan idag.
Har även stekt kött till oss,här se mycket stökigt ut just nu.Vi kan inte göra mycket nu.

Tonio åkte in till stan igen,alltid är det något man glömmer.Jag har småplockat hela tiden.Har även talat med Inger allt okej.Tone kom med tidningen,han fick ett paket pålägg av mig,jag köpte fel sort till mig. Väntar att Tonio ska komma.
Gick och plockade några nötter,nu börjar dom ta slut.Det började att duggregna så jag gick in.
Tonio kom hem,han hade betalat ström för hela året varit till T-com och talat med dom,de kan ingenting eller så är dom ointresserade.Vi har ätit sista måltiden här i år,det smakade gott.
Sedan gick vi till Milka och Ian,jag hade kött kvar i frysen som jag gav till henne.Tog en kopp kaffe och satt och pratade,då kom Mario(Zets),han ville spela kort.Alla gick hem hit,så nu sitter dom här och spelar.Jag ser på TV.
Nu komNina,Marios fru vi sitter och tittar på TV,hon tycker om att titta på svensk tv.Jag slutar här för idag eftersom jag har vänner här.LAKU NOC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar