måndag 18 oktober 2010

Gråmulen dag i Floda.

Vaknade vid 8 tiden.Duschade och tvättade håret.Har nu ätit en god frukost.Tonio åkte till sin tandläkare,jag ringde till hjärtmottagningen,får tid om en vecka,dr Kjellberg var inte där.

När Tonio kom hem så satte vi igång och städade,Tonio damsög och jag våtdammade så nu är här rent igen.Idag är vi bjudna på middag till Inger och Roj ,alltid lika trevligt att träffa dessa "goa" människor.Har läst tidningarna GP och GT.Härligt att läsa Svenska tidningar.Även om jag har Gt ochGp på datorn så är det inte detsamma.
Har talat med Zara hon hade slutat jobba för idag,barnen hade kompisar med sig hem.
Vi ska snart åka till Göteborg,ska handla på ditvägen, lite för i morgon.Vi åkte till Lidl och handlade för i morgon.Sedan åkte vi till Inger och Roj,jätteroligt att träffa dom.Vi fick så god mat,och kaffe med en mycket god kaka till.Satt och pratade om Kroatien och från Marcana.Det är roligt att prata med dom eftersom de kände Tonios föräldrar oxå,så de har varit mycket hos oss.
Vi tackade för en jättetrevlig kväll och ska träffas här oxå.Glömde att ta med valnötter till Helen,
men det kommer.
Imorgon ska Tonio åka till Göteborg och köpa tv till lilla rummet och jag ska på datakursen.
Det blir lite problem att komma iväg till kursen, men jag får försöka att fixa det.
Ska nu gå och lägga mig,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar