söndag 17 oktober 2010

Floda 1

Vi kom till Sverige inatt .Skamycket trafik och olyckor.Vi satt i långa köer.Så nu vet vi att aldrig köra på Fredag,lördag.

Har packat ur bilen.Nu är det läggdags,snark snark.

Har faktiskt fått iordning på grejerna.Vi har ätit frukost,det var längesedan vi satt vid köksbordet.
Mele har ringt vi ska höras av.Zara ringde de är på väg hit med tårta.Nina ringde de kommer oxå men Alex farmor är nyopererad jag förstår om de inte kan komma just nu.Nu slappar vi.
Zara kom med tårta till morfar och lilla Filippa hade gjort saker till morfar.Det var en jättegod tårta som Zara gjort,vi fikade och hade allmänt trevligt Tonio fick även en fin krukväxt av Zara och Robert. Lilla familjen har åkt hem.
Nu kom Nina och Alex,Tonio fick en underbart vacker bukett med vita rosor, vi fikade med Zaras Tårta som var så god.
När jag ska köpa ny dator så ska Alex hjälpa mig med det.
Gick upp en vända till Ann-Marie, Majlis var där,det var skoj att träffa dom.Ska nu se på tv.
Ringde till min goa Inger,ska till Inger och Roj på middag i morgon.
Ska nu titta på bingo och sedan lägga mig,ska även ringa Zara som hade ringt när jag var hos
Ann-Marie..Natti Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar