tisdag 26 oktober 2010

Grå dag men milt.

Gick upp vid 8 tiden.Väckte Tonio med frukost.Känner mig inte okej just nu,men det kan ändras under dagens lopp.

Vi ska till Göteborg om en stund och uträtta ärenden,kanske vi åker till chilli och tittar,det är en mysig butik.Vi åkte först till Gamlestan och grejade lite ,sedan till Kortedala,därefter till Backaplan och tittade på chilli,det var så mycket jag ville köpa och inte kunde välja.Därför kom jag ut tomhänt.

Vi gick och tittade i andra butiker men blev så trött så vi åkte hem,mellanlandade i Partille och köpte kinamat med oss hem.Är rätt nöjd med dagen, även om jag inte köpte något.

Har sovit en timme i sängen och sov skönt.Tonio väckte mig att vi ska äta.Vi åt Kinamat o,vad det är gott.Tonio tog sig en promenad till centrum och jag bara slappar, det är en konst det oxå. Ann -Marie ringde efter mig hon ville att jag skulle komma upp och ta en kopp med henne.Majlis var inte hemma så det var bara jag.

Zara och jag har chattat en bra stund,vi talade om chilli som vi båda tycker om.Ska titta på Bonde söker Fru,rätt kul program.Så jag ska göra kväll,Laku Noc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar