lördag 23 oktober 2010

Nu är det lördag igen.

Var uppe tidigt,duschade och tvättade håret.Tonio sov lite längre.Jag lagade klart frukosten.
Sedan tittade jag på morgonprogrammet.Tonio kom upp så vi åt frukost.

Jag ska iväg med mina vänner på kondis vid 11 tiden,vi har mycket trevligt och roligt.Mötte upp Ann-Marie och vi gick till centrum,fy vad det regnar, tur vi hade paraplyer med oss.Det var skoj att träffa alla vännerna,Ingegerd var redan på plats på konditoriet,vi hade mycket trevligt och skoj och mycket gott till kaffet.

Vi gick hem,blev ganska så blöta.Majlis ringde hon var hos sin son,men var på väg hem.
Slötittar på tv och ska vila mig.Vi har ätit middag så det är avklarat.Nina ringde,Alex och Nina kommer upp en vända.De hade cd med sig som de hade hjälpt oss med från Kroatien.Tyvärr så gick det inte att spela in på datorn eller våran dvd,synd.Snart ska Nina och jag på Bingo det ska bli kul, vi får se vilken artist det är då.

Var en vända upp till Ann-Marie, hon blir glad när man kommer.Vi ska nu titta på ett nytt underhållningsprogram.Ska fixa lite gott till oss.Säger nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar